Kıymetli Hemşehrilerim, Aziz Müminler;
Bizleri, paylaşmanın, kardeşliğin ve teslimiyetin en güzel tezahürü olan bir Kurban Bayramı’na daha kavuşturan Yüce Rabbimize hamdolsun.
Kurban; sadece bir ibadet değil, Allah’a yakınlaşmanın ve O’nun rızası için fedakarlıkta bulunmanın sembolüdür. Bu mübarek günleri fırsat bilerek; kırgınlıkları unutmalı, başta yetimler ve ihtiyaç sahipleri olmak üzere çevremizle yardımlaşarak bayramın bereketini çoğaltmalıyız. Kesilen kurbanların ve edilen duaların kabul olmasını Yüce Mevla'dan niyaz ediyorum.
Bu duygularla, başta ilçe halkımız olmak üzere aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı tebrik eder; bayramın insanlığa huzur, barış ve esenlik getirmesini dilerim.