06.07.2020

Atakum İlçe Müftüsü

Hüseyin KÖKSAL
İlçe Müftüsü

 

Trabzon/Çaykara’da doğdu.

İlkokulu Rize’de okudu.

Hafızlık Eğitimini Rize’de aldı.

İmam-Hatip lisesini Trabzon’da okudu.

1990-1992 Yılları arasında Trabzon/Of ve Rize/Çayeli’nde Vekil İmam-Hatiplik yaptı.

1994-1996 yılları arasında sırasıyla Ankara/Kazan, Ayaş ve Güdül’de Kuran Kursu Öğreticisi olarak görev yaptı.

1996-1997 yılları arasında Ankara Altındağ Hanifoğlu Camiinde Müezzin-Kayyım olarak çalıştı.

1992-1997 yılları arasında Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesini bitirerek Lisans Eğitimi gördü.

1997 yılında Trabzon ili Of ilçesi Uğurlu Kasabası Mehmet Rüştü Aşıkkutlu Kur’an Kursuna öğretici olarak tayin edildi.

1998 Yılında Askerlik hizmetini yerine getirdi.

2000-2003 yılları arasında Diyanet İşleri Başkanlığı Trabzon-Akçaabat-Darıca Eğitim Merkezinde İhtisas Eğitimi aldı.

2003-2004 yılları arasında Mardin Nusaybin’de Vaiz olarak çalıştı.

2004-2006 yılları arasında Tunceli Pülümür İlçe Müftüsü olarak ve görev yaptı.

2006-2009 yılları arasında Kırıkkale Karakeçili İlçe Müftüsü olarak görev yaptı.

2009-2013 yılları arasında Kırıkkale Keskin İlçe Müftüsü olarak görev yaptı

2013-2020 tarihleri arasında Vakfıkebir İlçe Müftüsü olarak görev yaptı.

08.07.2020 tarihi itibariyle Samsun Atakum İlçe Müftüsü olarak çalışmaya başladı.

Evli ve 3 çocuk babası olan Müftü KÖKSAL, Tunceli Valiliğince ‘’Teşekkür Belgesiyle’’, Kırıkkale Valiliğince ‘’Takdir Belgesiyle’’ ve Trabzon Valiliğince üç kez ‘’Başarı Belgesiyle’’ ödüllendirildi.

İslam Dünyasında Hz. Muhammed Tasavvuru,

Dinin Ulaşmadığı Kimselerin Ahiretteki Durumları

konularında basılmamış iki çalışması bulunmaktadır.

Vakfıkebir İlçesinde, kız çocuklarının Hafızlık Eğitiminde asırların ihtiyacı olarak görülen 15 milyonluk maliyetiyle Bölge Yatılı Kız Kur'an Kursu Eğitim Kompleksinin hayata geçirilmesine öncülük etti.

Hafızlık Eğitiminde, bir günlük ders akışının, 12-24-48 şeklinde uygulandığı sistemle, okulla birlikte, 22 ayda, aralarda haslama yapmadan hafızlığın tamamlandığı bir gelenek, Hafızlık Eğitiminin dinamiklerine yerleştirilmesine öncülük etti.